Zara Larsson

Zara Larsson - Letras de Músicas

< Artistas iniciados com "z"

Conheça as 69 letras de músicas de Zara Larsson cadastradas no nosso site. Clique em cada uma delas para acessar detalhes diversos.

Amazon Music Unlimited

1. Ain't My Fault

Oh my, oh my, oh my; Oh my, oh my, oh my; Oh my, oh my, oh my, oh my; It ain't my fault you keep turning me on; It ain't my fault you got, got me so gone; It ain't my fault I'm not leaving alone; It a...

Veja a letra completa da música Ain't My Fault


2. Ain't My Fault (Feat. Lil Yachty) (Remix)

Oh my, oh my, oh my; Oh my, oh my, oh my; Oh my, oh my, oh my, oh my; It ain't my fault you keep turning me on; It ain't my fault you got, got me so gone; It ain't my fault I'm not leaving alone; It a...

Veja a letra completa da música Ain't My Fault (Feat. Lil Yachty) (Remix)


3. All The Time

From the breaking of the day to the middle of night; From the breaking of the day to the middle of night; From the breaking of the day to the middle of night; From the breaking of the day to the middl...

Veja a letra completa da música All The Time


4. Back and Forth

It's complicated; But I'll be lying if I told you that I hate it; 'Cause I love it; I love this situation; If anything it's strengthening our passion; I love it, I love it; You push and pull me, left ...

Veja a letra completa da música Back and Forth


5. Bad Boys

Ohh Ohh Ohh Ohh; Ask me to stay and I'm not gonna leave; Don't make me wait with my heart on my sleeve; Cause I won't go 'less you want me to; I'd surrender it all for you; Friends turn to foes I don'...

Veja a letra completa da música Bad Boys


6. Before You Broke Mine

If I could go back in time; I would've broken your heart; Before you broke mine; I take back all the nights; The ones I loved you so good; Then told you: Goodbye; It always wakes me up; When I see you...

Veja a letra completa da música Before You Broke Mine


7. Bullets

It's not about the way you broke my heart; Everyone falling in and out of love; It's not about the way you played your card; You got your reasons boy I guess that's enough; Not 'bout the way you left ...

Veja a letra completa da música Bullets


8. Can't Hold Back

This is something new to me, ooh; I think I miss you everytime you're gone; And it's so hard to believe, ooh; You're right here with me all along; Don't know how I could deny; The magic that I feel wh...

Veja a letra completa da música Can't Hold Back


9. Carry You Home

I've been knocked down; I've been lost; With a ground shaking under my feet; I gave it all to someone; Who said, "fire, run"; I've been, I've been through the days; When bright love turns into hate; Y...

Veja a letra completa da música Carry You Home


10. Cash Me Out

My people along but my moneys gone now; Because I bet the whole house gone lost; Spend some nights in the dark but boy you lit the spark; And now I'm cleaning up cause of your love; If there was only ...

Veja a letra completa da música Cash Me Out


11. Clean

Cle-e-e-e-ean, cle-e-e-e-ean, cle-e-e-ean; I'm sorry, come here, let me hold you; Come closer now; Baby, don't step on the broken glass on the ground; I need to control myself better; We're learning h...

Veja a letra completa da música Clean


12. Confession

Every time you hit my phone up, you say you need company; I just wanna live, like I wanna live; I don't wanna hurt nobody; You know what it is, just a little kiss; But it really don't mean nothing; Pu...

Veja a letra completa da música Confession


13. Darkside

I'm a villain and a beast; A monster underneath your sheets; Cause I'm not exactly who you think I am; I'm a giant and a ghost; I disappear before you know; But tonight I'm gonna hold you in my hands;...

Veja a letra completa da música Darkside


14. Die For You

Darling, darling, what do I have to do? To come and see you; That I'm all in, all in this time; What do I have to do? Yeah I'm sorry, sorry; I wasn't there for you; I was silent and impatient; To make...

Veja a letra completa da música Die For You


15. Don't Let Me Be Yours

I may know myself; But I realize I can't be led astray; I know, I know that you're bad for my health; But I don't care, I want you anyway; Boy, you think that you know me; Oh, but you can't see my lon...

Veja a letra completa da música Don't Let Me Be Yours


16. Don't Worry Bout Me

Everything, everything's cool now; I wanted you to know that I, I'm fine tonight; Why do you do that to me? Unfair how after we done, then you care; It's like you know I, I'm fine; But why don't you r...

Veja a letra completa da música Don't Worry Bout Me


17. Don't Worry Bout Me (Rudimental Remix)

Everything, everything's cool now; I wanted you to know that I am fine tonight; Why do you do that to me? Unfair how after we done, then you care; It's like you know I am fine; But why don't you remin...

Veja a letra completa da música Don't Worry Bout Me (Rudimental Remix)


18. Either (Feat. Poo Bear)

Laying alone in this bed with your t-shirt on; Can't get my face out this pillow, it smells like you; Turn on the radio, turn it up, what a sad song; I don't miss ya, I'm lying; Holdin' on, but I wann...

Veja a letra completa da música Either (Feat. Poo Bear)


19. Endless

I knew right when I saw you history in the making; Nothing would be the same; The beating in my cheast never felt so strong; Headed for trouble yeah; Now I'm sitting at this lonely gate; The airport s...

Veja a letra completa da música Endless


20. Follow You

You and me together, that's how it's gon' stay; 'Cause you are my lover, so I'm letting you lead the way; This road is a long one, we walk to see the Sun; It's you and me forever, so until my dying da...

Veja a letra completa da música Follow You


21. Funeral

Faded, we're fading; We ain't breathing lately; No tomorrow, not for you and I; Hate it, I hate it; Can't believe I'm sayin' it; Called my friends and told them we had died; Our love, our love, our lo...

Veja a letra completa da música Funeral


22. I Can't Fall In Love Without You

I feel so happy; Happy that I'm free; And I can see things; Things I couldn't see; I can be out every night; (Yeah, yeah, yeah); No one else holding me down; (Yeah, yeah, yeah); I can do just what I l...

Veja a letra completa da música I Can't Fall In Love Without You


23. I Would Like

I didn't know that I could want you so deep; Until I saw you with someone who's not me; You've got me playing in a game that ain't fair; But you're taking me there; Yeah, you're taking me there (oh); ...

Veja a letra completa da música I Would Like


24. I Would Like (Culture Code Remix)

I didn't know that I could want you so deep; Until I saw you with someone who's not me; You've got me playing in a game that ain't fair; But you're taking me there; Yeah, you're taking me there (oh); ...

Veja a letra completa da música I Would Like (Culture Code Remix)


25. I Would Like (R3hab Remix)

I didn't know that I could want you so deep; As when I saw you with someone who is not me; You got me playing in a game that ain't fair; But you're taking me there, yeah you're taking me there; Oh, I ...

Veja a letra completa da música I Would Like (R3hab Remix)


26. If I Was Your Girl

If I was your girl, I give you everything; If I was your girl, I make you happy; Have you put down what to wear; Come on fingers do your hair; Maybe I can take it there I can; OO; I won't make you pra...

Veja a letra completa da música If I Was Your Girl


27. In Love With Myself

One perfect love so hard to find; Right in front of me for all this time; When I'm alone my heart explodes; I've never felt this way; Yeah, I know this is hardcore; Kind of tricky to explain but I'll ...

Veja a letra completa da música In Love With Myself


28. Invisible

How many nights do you lie awake; In the darkest place? (Eh-oh-eh-oh eh-oh); How many days do you shed the pain; Of your darker days? (Eh-oh-eh-oh eh-oh); All I know is; If happy lives a mile away; A ...

Veja a letra completa da música Invisible


29. It's a Wrap

So you're back around; Talkin' 'bout I change your heart again; But boy the curtain's down; Be damned if I might play that part again; Yeah I've seen it all before; Spare me this encore; It's quiet on...

Veja a letra completa da música It's a Wrap


30. Living Inside a Dream

I am looking for something; A dream, is all that I'm hunting; This fire, is keeping me running; Keeping me holding on; I'm not heard and on healing; I'm just fighting for feeling; With these wings ski...

Veja a letra completa da música Living Inside a Dream


31. Love Again

I was lost, alone in the dark; Broken up, falling apart; Burning out, no sign of a spark; But that's all, over now, over now; So I ran, I ran out of ground; It's like the Earth was pulling me down; A ...

Veja a letra completa da música Love Again


32. Love Me Land

Never thought I would love again; Here I am lost in Love Me Land; How dare you have lips like that; How dare you go and kiss like that; How dare you make us survive; Touch me in the way that you do; N...

Veja a letra completa da música Love Me Land


33. Lush Life

I live my day as if it was the last; Live my day as if there was no past; Doing it all night, all summer; Do it the way I wanna; Yeah I'mma dance my heart out 'til the dawn; But I won't be done when m...

Veja a letra completa da música Lush Life


34. Lush Life (Feat. Tinie Tempah)

I live my day as if it was the last; Live my day as if there was no past; Doin' it all night, all summer; Doin' it the way I wanna; Yeah I'mma dance my heart out 'til the dawn; But I won't be done whe...

Veja a letra completa da música Lush Life (Feat. Tinie Tempah)


35. Make That Money Girl

Make that money, girl; Make that money; Make that money, girl; Make that money; (Queen); Get up on the throne (Queen); Get up on the throne, that's where you belong; So get up on the throne (Queen); S...

Veja a letra completa da música Make That Money Girl


36. Mary, Did You Know?

Mary, did you know that your baby boy; Would one day walk on water? Mary, did you know that your baby boy; Would save our sons and daughters? Did you know that your baby boy; Has come to make you new?...

Veja a letra completa da música Mary, Did You Know?


37. Move On

Ah, ah, ah; Hmm, hmm, hmm; It's like the air in my lungs; Like life support; Like a tight rope on this; I needed your love, I needed your love; I was lost, I was clueless; I was young, I was dumb; Lik...

Veja a letra completa da música Move On


38. Never Forget You (Feat. Mnek)

I used to be so happy; But without you here I feel so low; I watched you as you left; But I can never seem to let you go; Cause once upon a time you were my everything; It's clear to see that time has...

Veja a letra completa da música Never Forget You (Feat. Mnek)


39. Never Gonna Die

Do you recognize this song anymore? Do you recognize the sound of my voice? Does it get drowned in the noise? I wonder if you've found what you want? Maybe I'm telling myself a lie when I say; I'm the...

Veja a letra completa da música Never Gonna Die


40. One Mississippi

One Mississippi, you're here; Lovin' me with your whole heart; And two Mississippi, we scream; To watch each other fall apart; Three Mississippi, you're gone; Sayin' that you're done, you don't want i...

Veja a letra completa da música One Mississippi


41. Only You

I don't wanna shower even if I stink; 'Cause I don't wanna wash you off, wash you off my skin; It's been about an hour; And I'm still trembling, oh; Feelin' you deep, feelin' you deep within, eh; Open...

Veja a letra completa da música Only You


42. Only You (Ft. Nena)

I don't wanna shower even if I stink; 'Cause I don't wanna wash you off, wash you off my skin; It's been about an hour; And I'm still trembling, oh; Feelin' you deep, feelin' you deep within, eh; Open...

Veja a letra completa da música Only You (Ft. Nena)


43. Permission

Oh yeah; They say a lady's not supposed to be saying the shit that she got on her mind; But I do what I feel like; You're who I'm craving, let's start misbehaving, there's no need for you to be shy; Y...

Veja a letra completa da música Permission


44. Pull Push

Every minute on and off; Stay together, call it off; Are you in it? Are you lost? Every second, hot and cold; We're together? No, we're not; Now you see me, and now you don't; Always this push, pull, ...

Veja a letra completa da música Pull Push


45. Rooftop

We could be soulmates; We could be so great; We could be happy; One day, some day; Or in a whole 'nother life time; For the first time that we locked eyes; That shit was crazy; And the second time jus...

Veja a letra completa da música Rooftop


46. Ruin My Life

I miss you pushing me close to the edge; I miss you; I wish I knew what I had when I left; I miss you; You set fire to my world, couldn't handle the heat; Now I'm sleeping alone and I'm starting to fr...

Veja a letra completa da música Ruin My Life


47. Secret

Messy hair, wide eyes; Bored as hell, simple life; Yeah, she's a cocktail waitress; To work then home, that's all she knows; She lives alo-o-one; Turns off her phone; She locks the door; Draw the curt...

Veja a letra completa da música Secret


48. She's Not Me (Pt. 2)

Said I wonder now; Yeah I wonder how you've been; Are you happy? Is she still the one? Are U having fun? Is it for real? Baby; Cause I'll be waiting here; Another week, or month or year; If you're lon...

Veja a letra completa da música She's Not Me (Pt. 2)


49. She's Not Me (Pt.1)

She doesn't love you like I do; She doesn't have my name; However she tries - to act like it; She'll never be the same; But she's new, and she's beautiful; You've never been in a fight; Yeah, it's awf...

Veja a letra completa da música She's Not Me (Pt.1)


50. Skipping a Beat

My friends talking you down, I shouldn't hang around; You - what do I do? Something that I just need to figure out; Maybe it's a mistake, calling you up this late; Hoping you're alone even tho I'm alr...

Veja a letra completa da música Skipping a Beat


51. Smoke Rings

Oh, woah; I got a match, I got a match; Gonna light it up and put it in the air; We're not a match, what's the catch? I would rather stay in bed with Mary Jane; You were such a fool thinking this was ...

Veja a letra completa da música Smoke Rings


52. So Good (Feat. Ty Dolla $ign)

So good, so good, so good, so good; You know my love is; So good, so good, so good, so good; You know my love is; My love, is more potent; Than anything in the cup that you're holdin'; One little tast...

Veja a letra completa da música So Good (Feat. Ty Dolla $ign)


53. Still In My Blood

If I found myself another; If I found a way; To restart and to forget you; And to hide away; I could run for my life; I could go under ground; But you'll still be inside; I could shout out the world; ...

Veja a letra completa da música Still In My Blood


54. Stress

I've had a long day; I need a pick up, why don't you come a little closer? So you can hold me tighter; Yeah, I've been working hard, every day late; So let me just stay right here with you, right here...

Veja a letra completa da música Stress


55. Sundown (Feat. Wizkid)

Get on the bounce; All night long; Get on the bounce, ahh; Don't check the time, time, time, time; Should be me that you're watching; What's on your mind, mind, mind, mind; Say you can't keep me off i...

Veja a letra completa da música Sundown (Feat. Wizkid)


56. Super Girl

I'll, I'll be your super; I'll, I'll be your super; I'll, I'll be your super; Rain falls on the midnight towers; Caught up in the final hours; There's panic in the city, go! And the streets are dead, ...

Veja a letra completa da música Super Girl


57. Symphony (Feat. Clean Bandit)

I've been hearing symphonies; Before all I heard was silence; A rhapsody for you and me; And every melody is timeless; Life was stringing me along; Then you came and you cut me loose; Was solo singing...

Veja a letra completa da música Symphony (Feat. Clean Bandit)


58. Tg4m

I get high all the time; I get drunk on my mind; and call you at five in the morning; And I say what I like; And I don't like playing nice; I might pick a fight without warning; But that gets boring; ...

Veja a letra completa da música Tg4m


59. Uncover

Nobody sees, nobody knows; We are a secret can't be exposed; That's how it is, that's how it goes; Far from the others, close to each other; In the daylight, in the daylight; When the sun is shining; ...

Veja a letra completa da música Uncover


60. Uncover (glocal Remix)

Nobody sees, nobody knows; we are a secret can't be exposed; that's how it is, that's how it goes; far from the others, close to each other; in the daylight, in the daylight; when the sun is shining; ...

Veja a letra completa da música Uncover (glocal Remix)


61. Under My Shades

Under my shades, under my shades; This young girl, she's so fresh; She's just chilling (Under my, under my shades); Day and night, right or left; Haters grilling (Under, under my, under my shades); Bu...

Veja a letra completa da música Under My Shades


62. Wanna

Middle of the night, there ain't nobody home; You're always on my mind; when I'm in bed alone; See now I'm with this guy; he's blowing up my phone; Saying he wants to wife me, but that's not what I wa...

Veja a letra completa da música Wanna


63. Wanna Be Your Baby

Sometimes at night when I turn off the lights; I be thinking about you; Baby baby baby yeah; Tossing in my bed; all these thoughts in my head; Got me losing my breath now; Baby baby baby yeah; Tell me...

Veja a letra completa da música Wanna Be Your Baby


64. Weak Heart

Early morning, someone's calling; Who could this be? Reach my phone; and your name showing; on my caller Id; I decline and change my mind; Call you back up; You say hey, I say hey then; We don't say m...

Veja a letra completa da música Weak Heart


65. What They Say

Break it up; It can feel like I don't know, but I do; And all I want; Is something like seeing you smile; Oh, yes I do; But you don't have to be here anymore; So what you gonna do? Just go and call it...

Veja a letra completa da música What They Say


66. When Worlds Collide

I wanna act a fool; I wanna loose my cool; I wanna hit the roof; With someone like you; 'Cause when worlds collide; We put hopelessness aside; When worlds collide; We put hopelessness aside; I wanna d...

Veja a letra completa da música When Worlds Collide


67. WOW

Baby, I'm not even in a gown; I'm just in a t-shirt on the couch; The way you want me makes me want you now; The only thing you have to say is (Wow); And I feel this way with no chemicals in my system...

Veja a letra completa da música WOW


68. WOW (Ft. Sabrina Carpenter) (Remix)

Baby, I'm not even in a gown; I'm just in a T-shirt on the couch; The way you want me makes me want you now; The only thing you have to say is (Wow); And I feel this way with no chemicals; In my syste...

Veja a letra completa da música WOW (Ft. Sabrina Carpenter) (Remix)


69. You Can't Make Me Come Back (Unreleased)

It took a long time 'til I realized; 'Til I could get it and then raise the price; It kinda make me wanna just fade out; For once in my life, oh; A million lives and I waste the time; A million more j...

Veja a letra completa da música You Can't Make Me Come Back (Unreleased)


Amazon Music Unlimited