Nappy Roots

Nappy Roots - Letras de Músicas

< Artistas iniciados com "n"

Conheça as 41 letras de músicas de Nappy Roots cadastradas no nosso site. Clique em cada uma delas para acessar detalhes diversos.

Amazon Music Unlimited

1. Around The Globe

The whole damn world is country... The whole damn world is country... ; Yeah... Aww man, the grass done got green on the other side of the fence; So I hopped my ass over to see if I was convinced; Fas...

Veja a letra completa da música Around The Globe


2. Awnaw

Yeah, haha Nappy Roots; Awwnaw! [Hook]; Awnaw! Hell naw! Man; Y'all done up and done it; Awnaw! Hell naw! Boy; Y'all done up and done it; Awnaw! Hell naw! Boy; Y'all done up and done it; Ah, y'all don...

Veja a letra completa da música Awnaw


3. Awnaw Remix

Yo, this is the Roc-A-Fella Remix; Killah kid, nappy roots... ya'll ready? UH.... they done it... let the country meet the city boys... uh.. ; [Hook]; Awnaw! Hell naw! Man; Y'all done up and done it; ...

Veja a letra completa da música Awnaw Remix


4. Ballin' on a Budget

[Ron Clutch]; I'm just a, big bang baller on a budget; Dank weed, smokin like "fuck it"; City slicker, country nigga, reppin straight from Kentucky; Horseshoes and rabbit paws flossin, chicken closs f...

Veja a letra completa da música Ballin' on a Budget


5. Be On Yo Way

(feat. Episode); [Fish Scales] yeah; [R. Prophit] Awwwww; [Fish Scales] Wassup; [R. Prophit] yes'sa; [Fish Scales] You know dat; [R. Prophit] Nappy Roots and Game Point; [Fish Scales] Fish Scales and ...

Veja a letra completa da música Be On Yo Way


6. Blowin' Trees

Yes sir... Nappy Roots... Well.. I gotta go.. Aww.. alright.. ; [R. Prophit]; I find myself up in the sky again, fly-in; So sincere, my dear, when I leave I cry within; It's lonesome here, candy paint...

Veja a letra completa da música Blowin' Trees


7. Country Boyz

[Hook: All]; We just some country boys - country walk, country talk; Don't bring it round here 'less ya know fa sho' it's jumpin off; We just some country boys - country walk, country talk; Don't brin...

Veja a letra completa da música Country Boyz


8. Dime, Quarter, Nickel, Penny

[Skinny DeVille]; I broke a dollar down the dirty south the dime, quarter, penny, nickel; Flipped the 25 to 50 cent, now watch the bitch triple; Game simple, ya here today, tomorrow ya ain't; Now who ...

Veja a letra completa da música Dime, Quarter, Nickel, Penny


9. Good Day

[Intro:]; You know today I just woke up and I said; You know instead of waitin' on a good day; Waitin' around through up's and down's waitin; On something to happen I just say; [Chorus:]; We're gonna ...

Veja a letra completa da música Good Day


10. Good God Almighty

Yo; Alright; It's that new Wooden Leather; [Skinny DeVille]; Yo, well it's a new day, full of them grits; You cooked the Sunday meal at 6; Lets get it while this gettin good cause Granny ain't gon' li...

Veja a letra completa da música Good God Almighty


11. Headz Up

Use your head silly... ; [Chorus]; Where yo' head at? Shawty, where yo' head at? Show me where yo' head at; Shawty, where yo' head at? (that's all I know); [B. Stille]; Y'all ain't never heard of B. S...

Veja a letra completa da música Headz Up


12. Ho Down

f/ The Barkays; It was a ho-down... Another ho-down... It was a ho-down... Another ho-down... ; [Skinny DeVille]; Walked into the club and farted; Damn! Look at shawty - off in the cut actin naughty; ...

Veja a letra completa da música Ho Down


13. Hustla

Got a cheese sandwich on the hunnid spoke; Pork rinds and a soda pop; I told a cop I'd beat it, lost; At 3 a.m., they told up "stop"; We got it real real, to the top; A G like 30 feet away from the co...

Veja a letra completa da música Hustla


14. Intro

-clip from 'Ballin' On a Budget-; R Prophit-; "Right here, I'm R. Prophit, a.k.a., the Galloping Ghost."; Big V-; "Big V. Sex, money, and bud."; B. Still-; "Yeah, B. Still, a.k.a., the Black Stillion....

Veja a letra completa da música Intro


15. Kentucky Mud

[Chorus: Skinny]; Trunk funk and the Cadillac thump, really loud; Puff skunk in the back of the junk, get really live; Trunk funk and the Cadillac thump, really loud; Puff skunk in the back of the jun...

Veja a letra completa da música Kentucky Mud


16. Leave This Morning

(feat. Raphael Saadiq); [Intro - Big V]; I like that, Saadiq you a fool man; Come out to the West Coast more often; Aww it sounds good, ooooh; What was you talkin about? Yeah; [Chorus 2x - Raphael Saa...

Veja a letra completa da música Leave This Morning


17. Life's a Bitch

Life's a Bitch; Typed by: [email protected]; [talking]; Aye man, I wonder what's gon' happen the minute my cash get dropped; You ever thought about that Skinny? Nope? Shit what about you Scales mayne...

Veja a letra completa da música Life's a Bitch


18. Light & Dark

(feat. Anthony Hamilton); [Intro - Big V]; Music, music, music (the blowin of the wind); If you ever think about it you walk in the rhythm; (The flap of a bird's wings, calms the savage beast); Your w...

Veja a letra completa da música Light & Dark


19. My Ride

(SKINNY DEVILLE); feelin easy like its sunday morning steak and eggs; hey livin off some big rims lookin like some blades; play her like a pimp type a nigga aint me; with the tint the 35 percent so ya...

Veja a letra completa da música My Ride


20. Nappy Roots Day

[Big V]; One of them is fat and loud; second one is black and proud; Third one's drunk and wild; fourth one slip and slid; one of them is just shy; last one is young and wise; homegrown battle tested ...

Veja a letra completa da música Nappy Roots Day


21. No Good

[B Stille]; Yooooo! I said Yooooo! For all them industry haters that said we couldn't do it... This for my country thug street yeagas! You know we gon'; [Hook]; Smoke good, drink good, eat good, Fleet...

Veja a letra completa da música No Good


22. No Static

No Static, no static, got an automatic; No Static, no no static, no static, no static; Too much of anything makes you an addict; Take a nigga back to tobacco road; I'd give my old soul what it's askin...

Veja a letra completa da música No Static


23. One Forty

[Ron Clutch]; No more wine for me, no more dimes of weed; Cuz I'm tryin to see, if my mind can reach; The level of the game that we die to see; I'm talkin bout naturally where ya mind is free; See I'm...

Veja a letra completa da música One Forty


24. Po' Folks

Awwww.... Mmmmm, awww.. ; [Chorus]; All my life been po'; But it really don't matter no mo'; And they wonder why we act this way; Nappy Boys gon' be okay; All my life been po'; But it really don't mat...

Veja a letra completa da música Po' Folks


25. Push On

(feat. Anthony Hamilton); [B. Stille]; This is for you, and you, and you, and you; [Verse 1 - B. Stille]; Now I came up with little bad ass yeagas, to never had ass yeagas; Slept and ate with our peep...

Veja a letra completa da música Push On


26. Right Now

(feat. Marcos Curiel of P.O.D.); Hey...stay...nappy roots....yeah...hey.. ; Now if the world was my oyster; Baby girl everyday could be red lobster; And you would be draped in pearls; But it's not rea...

Veja a letra completa da música Right Now


27. Roll Again

[Intro]; Niggaz was goin crazy with me; It was our first video, nigga; You know we was gon' come back to the country road; I don't know...yyyeah; Y'all-y'all ready to roll again? (Wussup) Lets ride th...

Veja a letra completa da música Roll Again


28. Roun The World

The whole damn world is country... The whole damn world is country... ; [Skinny DeVille]; Yeah... Aww man, the grass done got green on the other side of the fence; So I hopped my ass over to see if I ...

Veja a letra completa da música Roun The World


29. Roun' the Globe

The whole damn world is country... The whole damn world is country... ; [Skinny DeVille]; Yeah... Aww man, the grass done got green on the other side of the fence; So I hopped my ass over to see if I ...

Veja a letra completa da música Roun' the Globe


30. Roun' the Globe [Collipark Remix]

(feat. Ying Yang Twins); [Intro - Ying Yang Twins]; Is the southside in this muthafucka? (Hell yeah!); Is the northside in this muthafucka? (Hell yeah!); Is the eastside in this muthafucka? (Hell yeah...

Veja a letra completa da música Roun' the Globe [Collipark Remix]


31. Set It Out

[Skinny DeVille]; Smoked the bong to the bang and got crunk; Shorty with the thong and the chain's about to get nutty; From my song my hands, I ain't tryna be ya buddy; Let a player cut somethin *scra...

Veja a letra completa da música Set It Out


32. Sholiz

Sholiz... Yean know dat? [Skinny DeVille]; Yo, I snuck a dollar out my momma purse, headed for that juice joint; Twenty worth of Colt, 75 to the crossroads; 'Lac bone, filled to the gills on a gravel ...

Veja a letra completa da música Sholiz


33. Sick And Tired

[Chorus - Anthony Hamilton]; I'm sick and tired of being critisized; I'm sick and tired of barely gettin by; I'm sick and tired of not livin right; I'm sick and tired of being sick and tired; I'm sick...

Veja a letra completa da música Sick And Tired


34. Slums

*sample is cut up*; "Please baby, please don't leave"; [R. Prophit]; We rappers in the slums.. alright.. Let's get this motherfucker crunkin from Kentucky to Baghdad; Ya pops was always gone but that ...

Veja a letra completa da música Slums


35. Start It Over

[Skinny DeVille]; Fell in the dump, it's about a quarter past twelve (twelve); Skinny with the rest of Nappy comin as well (well); Any nigga and his bitch, can come for this (?); Gonna lose it shortly...

Veja a letra completa da música Start It Over


36. The Lounge

Yeah you done, you know what im sayin'? we fixing to eat ya dig? And mama's in there foolin with that sweet potato pie -; but I told her she need to hold off cause this boy want watermelon; chicken an...

Veja a letra completa da música The Lounge


37. These Walls

Hmmmmmmmm; Well, well, well, well; [Chorus]; These walls are closin' in; How long I'm supposed to grin; I lost my will to win; Forgive my sin, hmmmmmmmmmm; These walls are closin' in; How long I'm sup...

Veja a letra completa da música These Walls


38. Twang

[Intro]; What is it you tryna hide off.. Them jeans so tight you know ain't nothin'.. The way workin' 'em be hurtin' 'em.. You better watch it girl, you know I got you girl; [Verse One - B.Stille]; No...

Veja a letra completa da música Twang


39. War/Peace

[R. Prophet]; Welcome; [Chorus 4x - Nappy Roots]; War/Peace, c'mon Nappy; Love/Lust, now say it, Roots; [R. Prophet]; I got a telegram from a pelican; Said in the clouds last night she got higher then...

Veja a letra completa da música War/Peace


40. Watermelon Chicken Gritz

Got a cheese sandwich on the hunnid spoke; Pork rinds and a soda pop; I told a cop I'd beat it, lost; At 3 a.m., they told up "stop"; We got it real real, to the top; A G like 30 feet away from the co...

Veja a letra completa da música Watermelon Chicken Gritz


41. What Cha Gonna Do? (The Anthem)

[Big V]; Yeah; Country boys, Nappy Roots; Lil' John, King of Crunk; Y'all know this was comin; Damn playa, here we go; [Chorus - Nappy Roots]; Whatcha gonna do when we pull up in your city? How ya gon...

Veja a letra completa da música What Cha Gonna Do? (The Anthem)


Nappy Roots Amazon Music Unlimited