Icarly

Icarly - Letras de Músicas

< Artistas iniciados com "i"

Conheça as 22 letras de músicas de Icarly cadastradas no nosso site. Clique em cada uma delas para acessar detalhes diversos.

Amazon Music Unlimited

1. About Me?

Spencer; Hey, hey! What are you guys doing? Carly; Listening to some songs. ; Sam; Which one's up next? Carly; Uh, 'About You Now'. ; Freddie; About me? Sam; Not you. ; Spencer; When? Carly; Now.

Veja a letra completa da música About Me?


2. About You Now

It was so easy that night, Should have been strong, yeah I lied, Nobody gets me like you, Couldn't keep hold of you then, How could I know what you meant, There was nothing to compare to; I know every...

Veja a letra completa da música About You Now


3. All Kinds Of Wrong

Just woke up it's day 10; It still hurts like back then; Tears like rain flood my bed; Can't erase what I did; This is what I get for; Telling you I don't need you around; What a lie; And this is what...

Veja a letra completa da música All Kinds Of Wrong


4. Back To One

Sam: so, is that end? Freddie: no more songs? Sam: well, now what do we do? Carly: back to track one? Freddie: track one, baby! Carly: here we go! Sam: back to one! Freddie: yep!

Veja a letra completa da música Back To One


5. Blow

Dance; Back door cracked; We don't need a key; We get in for free; No V. I. P sleazy; Drink that cooly follow my lead; Now you're one of us; You're coming with me; It's time to kill the lights; And sh...

Veja a letra completa da música Blow


6. Coming Home

I'm coming home,I'm coming home; Tell the world that i'm coming home; Let the rain wash away; All the pain of yesterday; I know my kingsdom awaits; And they've forgiven my mistakes; I'm coming home,I'...

Veja a letra completa da música Coming Home


7. Dancing Crazy

I got a feeling that it's gonna be alright; We don't know where we're goin'; And I don't know where I'm at; I'm kinda thinkin' I don't like nobody else; You know whatever happens; I will be right by y...

Veja a letra completa da música Dancing Crazy


8. Dynamite

I throw my hands up in the air sometimes; Saying Ayo; Gotta let go; I wanna celebrate and live my life; Saying Ayo; Baby, let's go; I came to dance, dance, dance, dance; I hit the floor; 'Cause that's...

Veja a letra completa da música Dynamite


9. Generation Love

I found a picture of my mother; In her bell-bottom jeans; Flowers in her hair; Two fingers up for peace; In that Polaroid she smiled; A grown up baby boomer; Maybe momma walked down the wild side; Wal...

Veja a letra completa da música Generation Love


10. Hate Me, Love Me

"Sittin' here without your love; I'm in love, I'm in love; Sittin' here without your love; I'm in love, I'm in love. ; Never live without your love; Why can't you see; Here inside of me; Everybody tel...

Veja a letra completa da música Hate Me, Love Me


11. Headphones On

(home with my headphones on; with the stuff on the floor; and the lock on my door); 10:28 on the digital clock; I know it's late but I just can't stop; all this jumpin' around; all this wastin' time; ...

Veja a letra completa da música Headphones On


12. Hot n Cold

You change your mind; Like a girl changes clothes; Yeah you, Pms; Like a bitch; I would know; And you always think; Always speak; Cryptically; I should know; That you're no good for me; Cause you're h...

Veja a letra completa da música Hot n Cold


13. I Will Be

There's nothing I could say to you; Nothing I could ever do to make you see; What you mean to me; All the pain, the tears I cried; Still you never said goodbye and now I know; How far you'd go; I know...

Veja a letra completa da música I Will Be


14. I'm Not Gonna Teach Your Boyfriend How To Dance with You

You are the girl that I've been dreaming of; ever since I was a little girl; You are the girl that I've been dreaming of; ever since I was a little girl; One! I'm biting my tongue; Two! He's kissin' o...

Veja a letra completa da música I'm Not Gonna Teach Your Boyfriend How To Dance with You


15. Leave All To Me (theme Song)

I know, you see, Somehow the world will change for me; And be so wonderful; Live life, breathe air; I know somehow we're gonna get there; And feel so wonderful; I will make you change your mind; These...

Veja a letra completa da música Leave All To Me (theme Song)


16. Leave It All To Me (Feat. Drake Bell) (Billboard Remix)

I know, you see; Somehow the world will change for me; And be so wonderful; Live life, breathe air; I know somehow we're gonna get there; And feel so wonderful; Golden sunshine, sunshine, sunshine; Go...

Veja a letra completa da música Leave It All To Me (Feat. Drake Bell) (Billboard Remix)


17. Million Dollars

Singing you one more million dollars; Singing you one more million dollars; I don't think I believe in love; And I don't need the place where I grew up; Slipping by finally got mixed up; 'Cause being ...

Veja a letra completa da música Million Dollars


18. My World

Lets get this started; Hello, is everybody watching? Before i get the party started; You know you wanna be invited; Step right up and get a taste of what you're biting; Feel the groove, when we move; ...

Veja a letra completa da música My World


19. Shakespeare (Acoustic Mix)

I saw you there, so beautiful; You stopped and stared, so magical; Then you asked me for my name; And we took an out town train; Before you leave, get up to go; I wanna know; Do you like Shakespeare? ...

Veja a letra completa da música Shakespeare (Acoustic Mix)


20. Stay My Baby

Summer love isn't meant to be and it's only fantasy that's; what everyone's telling me, stay my baby; Even know it's a little rushed let me know that you'll keep in touch; If you don't it will hurt to...

Veja a letra completa da música Stay My Baby


21. That's Not My Name

Four letter word just to get me along; It's a difficulty and I'm biting on my tongue and I; I keep stalling, keeping me together; People around gotta find something to say now; Holding back, everyday ...

Veja a letra completa da música That's Not My Name


22. The Jokes Is On You

We can't stop, you know we'll never give it up; People talk but we just don't care; In this life, you know you gotta live it up; So, everybody put hands in the air now; It's an all night party that we...

Veja a letra completa da música The Jokes Is On You


Amazon Music Unlimited