Foreigner

Foreigner - Letras de Músicas

< Artistas iniciados com "f"

Conheça as 106 letras de músicas de Foreigner cadastradas no nosso site. Clique em cada uma delas para acessar detalhes diversos.

Amazon Music Unlimited

1. A Love In Vain

Long night, too long and lonely; Laying there asking myself; Hey, what's going on with you and me; How could I be so unaware; So blind I could not see; Knowing you'd be there; And always would be; Is ...

Veja a letra completa da música A Love In Vain


2. A Night to Remember

I can't sleep tonight; I won't sleep tomorrow; I'm goin deep and tight; I don't need no excuse; I feel mean tonight; One-eyed jacks and aces; Read 'em and weep tonight; I'm gonna let all hell break lo...

Veja a letra completa da música A Night to Remember


3. All I Need To Know

So I walk another mile down this crooked road; Clouds rolling in Lord it's getting cold; Feeling fine, feel lost, feeling blue tonight; But my only friend is Mr. Moonlight; Then I see you girl lost in...

Veja a letra completa da música All I Need To Know


4. Angel Tonight

When nothing goes my way; And late nights turn the days; I spend my life in and out of trouble; And everywhere I turn, I never seem to learn; Ending up my own words and me; I can't get by alone, I'm h...

Veja a letra completa da música Angel Tonight


5. As Long As I Live

I see you in my dreams; You feel so close to me; There's nowhere in this world; That I would rather be; Forever in this moment; Forever in this dream; 'Cause baby every hour away from you; is only was...

Veja a letra completa da música As Long As I Live


6. At War With The World

Never had no need; For any military aid; And I never took charge of the light brigade; I got no castle to defend or attack; But still I seem to be picking up flack; I am the captain of this body of mi...

Veja a letra completa da música At War With The World


7. Back Where You Belong

I felt so sure of the love that we shared; There was no reason on earth to be scared; Then I heard a rumor, it started to grow; Slowly but surely, the truth began to show; Then I started wonderin', as...

Veja a letra completa da música Back Where You Belong


8. Blinded By Science

Blinded by science, I'm on the run; Blinded by science, where do I belong? What's in the future, has it just begun; Blinded by science, I'm on the run; I worry 'bout the world that we live in; I'm wor...

Veja a letra completa da música Blinded By Science


9. Blue Morning, Blue Day

Out in the street it's 6 am, another sleepless night; Three cups of coffee, but I can't clear my head from what went down last night; No we won't have our own little ways, but somehow we keep it toget...

Veja a letra completa da música Blue Morning, Blue Day


10. Break It Up

Made myself a prisoner; I locked myself away; Can't remember the last time; I saw the light of day; Don't want to face life; Feel I've been betrayed; I want you tell me; Where our love went astray; So...

Veja a letra completa da música Break It Up


11. Can't Slow Down

Feel the blood rushing through my veins; Baby it's not because I'm ready to blow; Standing still doesn't work for me; Taking the shot, I got places to go; Once you get just a little taste; And you fee...

Veja a letra completa da música Can't Slow Down


12. Can't Wait

I've been on this road a long time; I've been travellin' for days; But it seems I'm getting nowhere; I just can't find my way; I've been following directions; But they must be out of date; And I can't...

Veja a letra completa da música Can't Wait


13. Cold As Ice

You're as cold as ice, you're willing to sacrifice our love; You never take advice, someday you'll pay the price, I know; I've seen it before, it happens all the time; You're closing the door, you lea...

Veja a letra completa da música Cold As Ice


14. Counting Every Minute

Gonna break these chains; Gonna set myself free; Gonna turn on the mains; Feel the power inside of me; Gonna burn all night--gonna burn all day; You'll see me coming; From miles away; Feel me in the a...

Veja a letra completa da música Counting Every Minute


15. Crash And Burn

I always thought we were in control; But our lives could never be what they were before; There's a rhythm in our love; Only you and I can feel it; Outsiders in a world where passion is a crime; So we ...

Veja a letra completa da música Crash And Burn


16. Died In Your Arm Tonight

I just died in your arms tonight, It must have been something you said, I just died in your arms tonight; I keep on looking for something I can't get, Broken hearts lay all around me, But I don't see ...

Veja a letra completa da música Died In Your Arm Tonight


17. Dirty White Boy

Hey, baby, if you're feelin' down; I know what's good for you all day; Are you worried what your friends see; Will it ruin your reputation lovin' me; 'Cause I'm a dirty white boy; Yeah a dirty white b...

Veja a letra completa da música Dirty White Boy


18. Do What You Like

Don't tell me what you can't do; Never had a hold on you; And don't tell me where you'd rather be; Just say the word, I'll set you free; You won't believe what you won't see; The only one you'll lose ...

Veja a letra completa da música Do What You Like


19. Don't Let Go

Another long day, another long night; I try to make it home before it gets light; I'm working hard so some day we can play; When I try to explain you just push me away; Don't push me away, you say; I ...

Veja a letra completa da música Don't Let Go


20. Double Vision

Feeling down 'n' dirty, feeling kinda mean; I've been from one to another extreme; This time I had a good time, ain't got time to wait; I wanna stick around till I can't see straight; Fill my eyes wit...

Veja a letra completa da música Double Vision


21. Down On Love

Some people stay all alone and hide; They don't even want to know the reason why; They've given up on finding someone new; But new love comes, it's gonna come for you; When true love comes, it's gonna...

Veja a letra completa da música Down On Love


22. Face to Face

We never talk to one another; We just disagree; I'm the one who runs for cover; And you turn your back on me; They say nothing's gonna last forever; But some things are worth fighting for; Yeah, well ...

Veja a letra completa da música Face to Face


23. Feels Like The First Time

I would climb any mountain; Sail across a stormy sea; If that's what it takes me baby; To show you how much you mean to me; And I guess it's just the woman in you; That brings out the man in me; I kno...

Veja a letra completa da música Feels Like The First Time


24. Flesh Wound

It's four o' clock in the mornin' and the daylight's creepin' in; I'm lyin' awake in bed; Outside my window the rain's just pourin' down; And there's a pain inside my head; I looked hard into the mirr...

Veja a letra completa da música Flesh Wound


25. Fool For You Anyway

Well I miss you honey; A little more every day; And I know if I kissed you; You'd be comin' back home to stay; 'Cause I know I was wrong; But how long do I have to pay? You know you belong here beside...

Veja a letra completa da música Fool For You Anyway


26. Girl On The Moon

It's night, again; Time for my mind to go wandering; Off on a journey, through space and time; In search of a face I can never find; So I close my eyes and look inside; I can't forget; The night that ...

Veja a letra completa da música Girl On The Moon


27. Give Me a Sign

Well, there's something inside that tells me; I gotta fight or let you go; I'm not taking this light, yeah; If you want we can take it slow; 'Cause there's one thing missing in my life; You and I know...

Veja a letra completa da música Give Me a Sign


28. Growing Up The Hard Way

He's got nothing to say, he's got no excuse; He's just made that way, and he's gonna stay that way; Like a dog on the loose in a firework display in a world of his own; No, no, no, he won't back down ...

Veja a letra completa da música Growing Up The Hard Way


29. Hand On My Heart

Rescue me; I can't dream this dream any more, my dream oh my dream; Set me free; I keep holdin' on but; I don't know what for; All I know; Is that I've breathed your name for what feels like a lifetim...

Veja a letra completa da música Hand On My Heart


30. Head Games

Daylight, alright; I don't know, I don't know if it's real; Been a long night and something ain't right; You won't show, you won't show how you feel; No time ever seems right; To talk about the reason...

Veja a letra completa da música Head Games


31. Headknocker

He drives a '57 coupe; Walks with a stoop; Swears James Dean isn't dead; He's a dedicated rocker; A real headknocker; Don't look at his lady again; 'Cause if he catches you messin'; He's gonna teach y...

Veja a letra completa da música Headknocker


32. Heart Turns To Stone

The days and nights you sit around wondering where can; she be; Hoping that she might appear, out of nowhere; But you fail to see; All the hurt inside, the wounded pride; Ooh what she went through for...

Veja a letra completa da música Heart Turns To Stone


33. Hole In My Soul

I can feel these four walls around me; I can feel them closing in on me; But I know there's someone out there; Ready and waiting; For the chance to set me free; I don't want nothing; Ain't looking for...

Veja a letra completa da música Hole In My Soul


34. Hot Blooded

Well, I'm hot blooded, check it and see; I got a fever of a hundred and three; Come on baby, do you do more than dance? I'm hot blooded, I'm hot blooded; You don't have to read my mind, to know what I...

Veja a letra completa da música Hot Blooded


35. I Can't Give Up

So many times I' ve thought about; what my life would be; without you, without you... ; It would be easier, I know, but being all alone; what would I do, what would I do; Though you put me through it ...

Veja a letra completa da música I Can't Give Up


36. I Don't Want To Go On Without You

I don't want to go on without you; It's so bad to be alone; Oh, baby come home; I need you; My room is so blue; I keep seeing your face; Oh, every place; Here in the gloom; Of my lonely room; I hold h...

Veja a letra completa da música I Don't Want To Go On Without You


37. I Don't Want To Live Without You

I find myself in a strange situation; And I don't know how; What seemed to be an infatuation; Is so different now; I can't get by if we're not together; Ooh can't you see; Girl, I want you now and for...

Veja a letra completa da música I Don't Want To Live Without You


38. I Have Waited So Long

I have waited oh, so long; Please don't tell me baby I was wrong; Dreaming of you every night; Holding back until the time was right; I've counted the days, day after day; Since we've been apart; Now ...

Veja a letra completa da música I Have Waited So Long


39. I Keep Hoping

As I gather my thoughts; With the pieces of my heart; Tell me, how long is forever; I'm not afraid and I won't be torn apart; We've had our time together; Now I make my new beginnings; I'll start agai...

Veja a letra completa da música I Keep Hoping


40. I Need You

(L.Gramm/M.Jones); Selling your soul ain't the right way of givin'; Oh with you I could change; This misguided goal I've been livin'; Anything, anything, you might need or desire; Just call on me, 'ca...

Veja a letra completa da música I Need You


41. I Want To Know What Love Is

I gotta take a little time; A little time to think things over; I better read between the lines; In case I need it when I'm older; Now this mountain I must climb; Feels like a world upon my shoulders;...

Veja a letra completa da música I Want To Know What Love Is


42. I'll Be Home Tonight

Every night I've been on my own; I dream of you and comin' home; Those empty hours spent missin' you; Are over now did what I had to; I live from day to day; Tryin' to find my way; Now I need to know ...

Veja a letra completa da música I'll Be Home Tonight


43. I'll Fight For You

I'm turning to you, when love is on my mind; You're all I want, woman, and love's so hard to find; I know that I hurt you, and I know that I was wrong; But I want you back, back where you belong; And ...

Veja a letra completa da música I'll Fight For You


44. I'll Get Even With You

You gave it to me real low; You gave me such a low blow; You caught me with my guard down; You floored me in the first round; You gave it to me real low; You gave me such a low blow; You hit me on the...

Veja a letra completa da música I'll Get Even With You


45. I'm Gonna Win

Another dark night, in the city; And my prospects lookin' thin; The survival, of the fittest; Is the law, in the world that I live in; I was not born, to be a fighter; But now's the time I have to lea...

Veja a letra completa da música I'm Gonna Win


46. I've Been Waiting

So long I've been looking too hard, I've waiting too long; Sometimes I don't know what I will find; I only know it's a matter of time; When you love someone; When you love someone; It feels so right, ...

Veja a letra completa da música I've Been Waiting


47. In Pieces

Here I am in this place again; Its not where I wanna be, with you; It feels like we've been here a thousand times; Now I think we've crossed the line; Don't know how we'll make it through; The more it...

Veja a letra completa da música In Pieces


48. Inside Information

One man to the left; One man to the right; One man in the middle; One man dressed in white; One man in the east; One man from the west; One man in the middle; One man under house arrest; (Step back); ...

Veja a letra completa da música Inside Information


49. Juke Box Hero

Standing in the rain, with his head hung low; Couldn't get a ticket, it was a sold out show; Heard the roar of the crowd, he could picture the scene; Put his ear to the wall, then like a distant screa...

Veja a letra completa da música Juke Box Hero


50. Just Between You and Me

Just between you and me; By Peter Wolf; Staring at each other with accusing eyes; Keep our voices low you don’t act surprised; If the word gets out yeah that’s all right; I know your just looking ...

Veja a letra completa da música Just Between You and Me


51. Just Wanna Hold

I just wanna hold; I just wanna hold you; (I said) I just wanna hold; I just wanna hold you; Permission to speak; The time we have is running out; There's a fire in my heart; And I don't wanna put it ...

Veja a letra completa da música Just Wanna Hold


52. Living In a Dream

I got nowhere to go; There's no hiding place for me; I've used up all my connections; And I've got no guarantees; And I'm out on the street now; With a monkey on my back; I need somebody to help me; T...

Veja a letra completa da música Living In a Dream


53. Lonely

Miles and miles of space between; The black and white of you and me; The silver line on the other side; Lost it's shine when I took the ride; You can see right through these eyes; What I feel for you,...

Veja a letra completa da música Lonely


54. Lonely Children

You go where the wind blows, leading the life you chose; Your destination remains unknown; No one to help you, nobody cares about you; You're looking for someplace you can call home; Lonely children o...

Veja a letra completa da música Lonely Children


55. Long, Long Way From Home

It was a Monday; A day like any other day; I left a small town; For the Apple in decay; It was my destiny; It's what we needed to do; They were telling me; I'm telling you; I was inside looking outsid...

Veja a letra completa da música Long, Long Way From Home


56. Love Has Taken Its Toll

They're out to show you they don't want to know you; When deep inside they do; Well, this girl didn't want me or anyone else; She was alone, thought I'd give it a try; I was a young bull stompin' in t...

Veja a letra completa da música Love Has Taken Its Toll


57. Love On The Telephone

Monday, Tuesday, three days and more; Pretty soon you don't know anymore; Friday, the sixth day, Saturday seems late; Don't know how much longer I can wait; Ooh, could ya wait 'til I get home; Ooh, we...

Veja a letra completa da música Love On The Telephone


58. Lowdown and Dirty

This is the thirteenth day of waiting, the second long weekend; These liberties you've taken, have got to end; This distance you've been keeping, grows wider everyday; Time is running out, there's not...

Veja a letra completa da música Lowdown and Dirty


59. Luanne

Luanne, Luanne; Why do you run and hide? Luanne, Luanne; Don't keep your love inside; I wait around for you after school; You slip away and I don't see you; Don't know what I'm gonna do; If you can't ...

Veja a letra completa da música Luanne


60. Midnight Blue

Ain't got no regrets; And I ain't losin' track; Of which way I'm going; Ain't gonna double back; Don't want no misplay; Put on no display; An angel? no! But I know my way; I used follow; Yeah, that's ...

Veja a letra completa da música Midnight Blue


61. Moment of Truth

Don't expect me to treat you like a lady; I may not always show respect; It's too soon yet, I hardly even know you; That's just my way, don't get upset; You see, up 'till now I've been living like a l...

Veja a letra completa da música Moment of Truth


62. Mountain Of Love

Open up your window; Open up your door; I need a taste of your sweet, sweet love; That's all I'm livin' for; I've been down on my luck; Down on my knees; Just waitin' for a chance to show you baby; I ...

Veja a letra completa da música Mountain Of Love


63. Night Life

Wake up in time to see the sun going down; Turn on the six o'clock news; See what's happening in this town; I take a walk down to the corner; I meet those bad girls hanging around; Never doing what th...

Veja a letra completa da música Night Life


64. No Hiding Place

Every time I've run away from you; You searched me out and found me; I build a wall, surround myself; You've found a way around it; Everywhere I go into this big old world; You're just one step behind...

Veja a letra completa da música No Hiding Place


65. Only Heaven Knows

My intentions are good, my hearts in the right place now; You see I wanna be good to you baby; But sometimes I just don't know how; And the hand of fate, reaches out once more; And pulls me though tha...

Veja a letra completa da música Only Heaven Knows


66. Out of the Blue

Not a lot of time to think today; It's almost over now; Didn't need it anyway; Guess I knew somehow; I feel love around me; And the feeling grows; As your love surrounds me; How was I to know; That st...

Veja a letra completa da música Out of the Blue


67. Prisoner Of Love

In your book of broken hearts; You had my name now the story starts; We'll never be the same again I know; I'm a victim of circumstance; I'm the one that got the second chance; One chance...that's all...

Veja a letra completa da música Prisoner Of Love


68. Rain

Brother, always reaching far too high; But I can see the tragic side, and it ain't easy; And brother you won't let anybody help; Why do you sacrifice yourself? You can't go on this way; Tell me why, o...

Veja a letra completa da música Rain


69. Reaction To Action

(spoken: Check 1, 1, 1); Alright; It's hard getting through to me; I'm truly elusive; I got my own point of view; I am the one of a kind; And I tell you l'il girl; I'm fascinated by you; There's somet...

Veja a letra completa da música Reaction To Action


70. Ready

Another night, an empty bed; With the devil in my head; I hear voices everywhere; I look around but no one's there, I said; It's so out of control; I'm down deep, I'm stuck in a hole; I can't go on li...

Veja a letra completa da música Ready


71. Ready For The Rain

Early in the morning, before the daylight; I hear the sound of thunder, comin' through in the night; I lie awake and I wonder , where my life is goin'; Am I on a road leadin' nowhere, there's no way o...

Veja a letra completa da música Ready For The Rain


72. Real World

Days, times we will remember; When innocence was lost; We let our hearts move on; So many dreams we thought would last forever; Today it doesn't matter; All those dreams are gone, they are gone, oooh;...

Veja a letra completa da música Real World


73. Rev On The Red Line

Two in a row, everybody knows; At the green light you rev it on the red line; Been waitin' all week to get my wheels on the street; Get my hands on the wheel, slide down in the seat; She's wearin' new...

Veja a letra completa da música Rev On The Red Line


74. Running The Risk

Seeing you, watching you; Watching me; I hold back my emotions; I keep them veiled in secrecy; I can't let go of this thing we've started; Wasn't looking for love; No conspiracy of the broken hearted;...

Veja a letra completa da música Running The Risk


75. Safe In My Heart

In this world, life can be hard on a sensitive girl; Who do you turn to, when you really need someone; Don't give in, hold on, and in time; The day will come, and you will know; That your life has onl...

Veja a letra completa da música Safe In My Heart


76. Save Me

Somewhere along the way; We lost each other; Somewhere along the way; To one another; Somewhere along the way; We went from lovers; To people we never knew; Some day but not today; We told each other;...

Veja a letra completa da música Save Me


77. Say You Will

Say you will, say you won't; Make up your mind tonight; Say you do, say you don't; Wanna be mine; Say you will, say you won't; Make up your mind this time; Say you will, say you will; Be mine tonight;...

Veja a letra completa da música Say You Will


78. Seventeen

Late last night; I get a call from a so-called friend; He wouldn't give his name; Says he saw you with another man; Feels like seventeen years; It's only seventeen days; Since I saw the real you; And ...

Veja a letra completa da música Seventeen


79. She's Too Tough

My girl, everybody says she's alright; And I know that she's more than alright; Well, she's a hard headed woman; Got a mean attitude; I may have bitten off more than I can chew; I get a little light h...

Veja a letra completa da música She's Too Tough


80. Soul Doctor

Well I woke up this morning; Took your advice; I dialed the number; And I let it ring twice; Then I hung up; Now I tried to do; Everything I could; To save our love; And make it feel good again; I can...

Veja a letra completa da música Soul Doctor


81. Spellbinder

I found out the hard way, some things you just cant get; When I fell in love with a woman I wish I never met; I was in the wrong place, at the wrong time; I fell easy prey to an innocent way, I was so...

Veja a letra completa da música Spellbinder


82. Starrider

I stole a ride on a passing star; Not knowing where I was going; How near or how far; Through years of light, lands of future and past; Until the heavenly gates; Were sighted at last; Starrider, rider...

Veja a letra completa da música Starrider


83. Stranger In My Own House

(a capella: She said: Boy, your luck is running out...she make me feel like a stranger...in my own house); I come stumbling in at a quarter to three; To the sound of my own dog growlin' at me; I'm sca...

Veja a letra completa da música Stranger In My Own House


84. That Was Yesterday

I; thought I knew you well; But all this time; I could never tell; I; Let you get away; Haunts me every night and every day; You; Were the only one; The only friend that I counted on; How; Could I wat...

Veja a letra completa da música That Was Yesterday


85. The Beat of My Heart

Ooh the beat of my heart; Ooh the beat of my heart; Always here; I'll be close to you; But you won't see me; On the street or underground; I'll be there somewhere; You can look around; You can listen ...

Veja a letra completa da música The Beat of My Heart


86. The Damage Is Done

Is there a reason; For things that you say? The way you're treating me; All the games I won't play; Well it's too late, no longer one; Don't want you, the damage is done; Will you miss me; When I leav...

Veja a letra completa da música The Damage Is Done


87. The Flame Still Burns

I live a life that's not real; Where all that I feel has no meaning; My life is like an ever spinning wheel; full of wounds that won't heal deep inside me; But my mind still hold some sweet memories; ...

Veja a letra completa da música The Flame Still Burns


88. The Modern Day

I stand up for my pride; I don't wanna be just like anyone; In this world I cannot hide; I must finish what I have begun; That's the way I play; In the modern day; 'Cause I wanna stay; In the modern d...

Veja a letra completa da música The Modern Day


89. Too Late

Here we are; Seems like we're strangers; Acting like we don't know somethings wrong; We've been hanging on; To whats dead and gone, Have we finally reached the point of no return? Is the price we're p...

Veja a letra completa da música Too Late


90. Tooth And Nail

I'm tired of all this cheap talk; When you walk next to me; They say I ain't good enough for you; Why don't they come and tell me; When they see us out in the night; They can't wait to tear us apart; ...

Veja a letra completa da música Tooth And Nail


91. Two Different Worlds

I know this girl, she's always on my mind; She lives in her world and I live in mine; I should forget about her and I've tried; Lord knows I've tried; But I want to know her, and here's the other side...

Veja a letra completa da música Two Different Worlds


92. Under The Gun

Good girl on a bad day; She needs love in a bad way; Victim in a red dress; She won't give no more; And won't take no less; Walking up the west side; She bought a ticket for the long ride; Well she's ...

Veja a letra completa da música Under The Gun


93. Until The End Of Time

When I was young and the world belonged to me; I thought that love meant pain and jealousy; It was a cross on my shoulder; Oh Lord, now I feel so much older, oooh, oooh; Time had a way of making me se...

Veja a letra completa da música Until The End Of Time


94. Unusual Heat

My mind tells me, what will be, shall be; Not a thing I can do about it; 'Cause in my heart I can't do without it; It's so cold out here, like minus ten degrees; And I'm trying to get through to you; ...

Veja a letra completa da música Unusual Heat


95. Urgent

You're not shy, you get around; You wanna fly, don't want your feet on the ground; You stay up, you won't come down; You wanna live, you wanna move to the sound; Got fire in your veins; Burnin' hot bu...

Veja a letra completa da música Urgent


96. Waiting For A Girl Like You

So long... I've been looking too hard I've been waiting too long; Sometimes I don't know what I will find; I only know it's a matter of time; When you love someone; When you love someone; It feels so ...

Veja a letra completa da música Waiting For A Girl Like You


97. When It Comes To Love

I remember the day; Seems so far away; When I walked into your life; And the look in your eyes; How it took you by suprise; But it felt so right; Then I drew you in; Told you anything; Cuz I wanted yo...

Veja a letra completa da música When It Comes To Love


98. When The Night Comes Down

Jimmy got lost, in a schoolboy phase; You see the lines got crossed, at a young and tender age; He dropped out of school, and the new crowd he'd meet; He left his broken home, for a new life, out on t...

Veja a letra completa da música When The Night Comes Down


99. White Lie

One little white lie; One white lie surrounds us; One white lie won't stop the love; That I feel around us; Darlin', do you think about me; What I feel for you, don't you ever doubt me; You see the lo...

Veja a letra completa da música White Lie


100. With Heaven On Our Side

Time, our precious time; In the beginning; Your heart and mine; I thought our love; Was one of a kind; I thought we were winning; But I was one step behind, ooh oh; Words, I couldn't say; The words th...

Veja a letra completa da música With Heaven On Our Side


101. With Heaven On Your Side

Time, our precious time; In the beginning; Your heart and mine; I thought our love; Was one of a kind; I thought we were winning; But I was one step behind; Words, I couldn't say; The words that would...

Veja a letra completa da música With Heaven On Your Side


102. Woman In Black

I knew the moment; I walked through that door; I felt so close to a burning sensation; It got so warm; As I moved across the floor; My body aching with anticipation; I saw a dark silhouette, at the ta...

Veja a letra completa da música Woman In Black


103. Woman Oh Woman

Search through the years; And you wipe away the tears; To find a woman, not a girl; Just that feeling; Like the beginning of the world; Beginning of the world; And your love flows down like a river; '...

Veja a letra completa da música Woman Oh Woman


104. Women

Women behind bars; Women in fast cars; Women in distress; Women with no dress; Women in aeroplanes; Women who play games; Women in uniform; See that woman with her clothes torn; Women who satisfy; Wom...

Veja a letra completa da música Women


105. You're All I Am

I never knew a man would be so lonely; That life could treat a man so wrong; But when the odds were all against me; You gave me the strength to carry on; You gave me a new start, so I will give you my...

Veja a letra completa da música You're All I Am


106. Zalia

Zalia, Zalia; Girl, what you're doing to me; You never know; Zalia, Zalia; You don't know me at all; Used to be when she was next to me; Was a matter of time; Now I know it's never gonna be; But I lea...

Veja a letra completa da música Zalia


Foreigner Amazon Music Unlimited