Fame (Musical)

Fame (Musical) - Letras de Músicas

< Artistas iniciados com "f"

Conheça as 22 letras de músicas de Fame (Musical) cadastradas no nosso site. Clique em cada uma delas para acessar detalhes diversos.

Amazon Music Unlimited

1. Bring On Tomorrow (Reprise)

We Have Arrived, At A Moment In Our Lives; When The Future Passes Into Our Hands; We Can Find Out Are We Really Strong Enough; To Fulfill What The Future Demands; We Can Stand On The Edge And Look Out...

Veja a letra completa da música Bring On Tomorrow (Reprise)


2. Can't Keep It Down

You see there's this girl in dance; And every time I see her; Something just comes over me; Well, you know what it's like; When you wake up in the morning; And it's hard; Standing up straight at atten...

Veja a letra completa da música Can't Keep It Down


3. Dancing On The Sidewalk

Everyday I'll wake up in the morning; Splash my face to keep myself from yawning; Get dressed and get my bones together; Open the window to check out the weather; Then like I've seen a ghost, man; I'l...

Veja a letra completa da música Dancing On The Sidewalk


4. Fame

Baby, look at me, and tell me what you see. You ain't seen the best of me yet. Give me time I'll make you forget the rest. I got more in me, and you can set it free. I can catch the moon in my hand. D...

Veja a letra completa da música Fame


5. Hard Work

This ain't no; Movie show; Playin' in the theater; Or a video; Fantasy; I was always hot to see; On the T.V. ; I'm so hot, hot to trot; I can hardly wait to show them what I got; Wonder who'll come ou...

Veja a letra completa da música Hard Work


6. Hold Your Dream

[Kay Panabaker]; Countless hours of learning more; Countless hours of knowing less; Can't look behind you; You have to look ahead. ; [Asher Book]; So many doubts running through your mind; All the exc...

Veja a letra completa da música Hold Your Dream


7. I Sing The Body Electric

I sing the body electric; I celebrate the me yet to come; I toast to my own reunion; When I become one with the sun; And I'll look back on Venus; I'll look back on Mars; And I'll burn with the fire of...

Veja a letra completa da música I Sing The Body Electric


8. I Still Believe In Me

I thought i had it this time; I thought the dream would be mine; hoping to fly I thought; oh how I just didnt care at all; coz when you dont care; you dont cry; it wont hurt if you dont try; but i sti...

Veja a letra completa da música I Still Believe In Me


9. I Want To Make Magic

I want to make magic; I want to be bigger than I am; I want to make people really care; Really give a damn; I want to make magic; I want to breathe fire on the stage; I want to make every single line;...

Veja a letra completa da música I Want To Make Magic


10. I'm Gonna Live Forever

Baby, look at me; And tell me what you see; You ain't seen the best of me yet; Give me time; I'll make you forget the rest; I got more in me; And you can set it free; I can catch the moon in my hand; ...

Veja a letra completa da música I'm Gonna Live Forever


11. Is It OK If I Call You Mine?

Is it ok if I call you mine just for a time? And I will be just fine; If I know that you know that I'm wanting, needing your love; If I ask of you is it alright; If I ask you to hold me tight; through...

Veja a letra completa da música Is It OK If I Call You Mine?


12. Let's Play A Love Scene

Serena, I wanna try a new sceneYou were the honest friend; I was the great pretender; I hid my feelings till the end; Now I wanna say what it means to me; How I could never be the same without youYou’...

Veja a letra completa da música Let's Play A Love Scene


13. Mabel's Prayer

I wanna die, Lord i wanna die, Take me now Jesus and get it over with; Maybe there'll be some vanilla pudding waiting up in heaven for me. Oh Lord, give me a sign; Give me a call on your heavenly line...

Veja a letra completa da música Mabel's Prayer


14. Out Here On My Own

Sometimes I wonder; Where I've been; Who I am, do I fit in? Make-believing is hard alone; Out here, on my own; We're always proving; Who we are; Always reaching; For that rising star; To guide me far;...

Veja a letra completa da música Out Here On My Own


15. Pray I Make P.a

Pray, pray, pray; I pray I make P.A. I pray I make; I pray I make P.A. ; Pray, pray, pray; I pray I make P.A. I pray I make; I pray I make P.A. ; Pray, pray, pray; I pray I make P.A. I pray I make; I ...

Veja a letra completa da música Pray I Make P.a


16. Sudenly Semour

Lift up your head, wash off your mascara, here take my kleenex, wipe that lip stick away, ; Show me your face, clean as the morning, i know things were bad, but now there okay, ; Suddenly Semour is st...

Veja a letra completa da música Sudenly Semour


17. The Teacher's Argument

(Miss Bell); Artists are special celestial fools; first with the talent for breaking the rules; unfit for confinement in cubicle schools; artists are special(Miss Sherman); Artists are people not prim...

Veja a letra completa da música The Teacher's Argument


18. There She Goes!/fame

There she goes; Ain't she the picture of a real live star? You want to follow her whoever you are; And there she goes; She's passin' you; You better hurry if you wanna look; Maybe you'll get her in yo...

Veja a letra completa da música There She Goes!/fame


19. These Are My Children

In times of Trouble, When all the world seems, oh, so dark, And I cant find a way to cope; When deep down inside me; I can no longer fell the spark; When I can see no ray of hope; When I am lost; What...

Veja a letra completa da música These Are My Children


20. Try

If I walk, would you run; If I stop, would you come; If I say you're the one, Would you believe me; If I ask you to stay, Would you show me the way; Tell me what to say, So you don't leave me; The wor...

Veja a letra completa da música Try


21. Tyrone's Rap

Dont need no rich bitch; To tell me which; fork to use; I paid my dues; In a rat trap building called New York; Livin off beans; greens and pork; In a basement; Tenament; No-ones gotta tell me what it...

Veja a letra completa da música Tyrone's Rap


22. What A Feelin

First when there's nothing, but a slow glowing dream, That your seems to hide, deep inside your mind. All alone I have cried; silent tears full of pride; in a world made of steel, made of stone. ; Wel...

Veja a letra completa da música What A Feelin


Fame (Musical) Amazon Music Unlimited